Kontakt

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Poniedziałek czas zacząć ! [2 przesyłeczki +bonusik]


Cześć , dzisiaj dostałem 2 nawet fajne przesyłki . A także dzisiaj zdobyłem dwa kalendarze na 2015r
Pojechałem do miasta (tak mieszkam na wsi) I chodziłem po kilku sklepach i otrzymałem 2 kalendarze z różnych sklepów  :)Jeden kalendarz już wisi i czeka na nowy rok !

W pierwszej paczuszce były :
  • dwa długopisy 
 A w drugiej paczce znalazły się takie rzeczy jak :
  • Smycz 
  • 2 wlepki (duża i mała)
  • Jakaś wstążka (może ktoś wie do czego ona służy ,mi wydaje się że się ją gdzieś przyczepia np do samochodu i ona tak lata :P  ) 
 

A to kalendarze które zgarnąłem [bonus] 
 

2 komentarze:

  1. Gratuluję :) Obydwie znam :P Długopis z tej pierwszej jest genialny. Druga przesyłka znana już wszystkim od dawna. Fajnie, że jeszcze wysyłają. Ta żółta taśma to jest miernik wiatru, a raczej wskaźnik siły i kierunku wiatru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, ten czerwony długopis jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń