Kontakt

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Nowa przesyłeczka [dom ek] :)

Siema człowieki ,dzisiaj listonosz przyniósł mi domek ...  na chusteczki :)
Komentujcie i obserwujcie bloga! 


Wiem ,że jakość zdjęć na moim blogu nie jest zadowalająca ale cóż zdjęcia robię telefonem i przy zwykłym świetle . Zamierzałem kupić namiot bezcieniowy ale mnie na niego nie stać (potrzeba 100zł)
Dlatego chce na niego zarobić .

Tutaj możecie zagrać w darmowe gry (im więcej osób się zarejestruje tym szybciej uzbieram na namiot bezcieniowy , i zdjęcia będą lepsze )

plemionaonline  - Plemiona [Z potwierdzeniam]
myfreezooonline  - My Free zoo [Bez potwierdzenia]
teraonline  - Tera [Bez potwierdzenia]
legendonline  - Legend  [Bez potwierdzenia]



3 komentarze:

  1. Ja zdjęcia też robię telefonem. Moja Nokia E7 ma aparat 8 Mpix, ale z uwagi na brak autofocusa brak na nich często ostrości. Muszę robić kilka zdjęć pod różnymi kątami i innym oświetleniem zanim wyjdzie odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam sony xperie M . też robię z 10 zdjęć później wybieram najlepsze

    OdpowiedzUsuń